Geri Bildirim Değerlendirme Süreci
Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., havacılık bakım-onarım sektöründe dünya standartlarında hizmet sunarak müşteri memnuniyetini sağlamayı hedeflemektedir. Bu doğrultuda; müşterilerimiz tarafından paylaşılan her türlü bilgi bizim için büyük önem arz etmektedir.
Müşterilerimiz, geri bildirimlerini müşteri şikayeti formu, e-posta ve anket ile yazılı olarak iletebildikleri gibi, telefon ve yüzyüze yapılan ofis görüşmelerinde sözlü olarak da iletebilirler. Geri bildirim yöntemleri, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.. müşteri ofislerinde bulunan bilgilendirme formlarında tarif edilmiştir. Müşteri geri bildirimleri yukarıda belirtilen bildirim kanallarıyla sağlanırken müşteriden hiçbir ücret talep edilmez.
Geri bildirimlerin kayıt altına alınması sağlanır ve müşteriye takip edebilecekleri özgün referans numarası verilerek, geri bildirimlerinin değerlendirmeye alındığı bilgisi verilir.
Gelen tüm geri bildirimler, Müşteri İlişkileri Müdürlüğü tarafından içeriğine göre kategorize edilerek ilgili bölümlere ulaştırılır. İlgili bölümler konuyla ilgili inceleme ve değerlendirme çalışmalarını yaparak çözüm önerilerini Müşteri İlişkileri Müdürlüğü’ne iletir.
Müşteri İlişkileri Müdürlüğü, değerlendirme yaparak en uygun çözümü gerekçeleriyle birlikte müşteriye sunar. Ayrıca müşterinin çözüm hakkındaki memnuniyet derecesini ölçer.
Çözüm, müşteri için yeterli değilse alternatif çözümler için ilgili bölümler ile tekrar görüşülür. Şirketimiz, makul çözüm yolları tükenene veya müşteri tatmin edilene kadar geri bildirimi değerlendirmeye devam eder. Geri bildirim, müşteri tarafından çözüm kabul edilinceye veya şirketin yetki ve yasal sorumlulukları çerçevesinde alternatif çözümlerin de sunulduğu ve bu nedenle başka makul çözümlerin üretilemeyeceği kanaati oluştuğu durumlarda kapatılır.
Alınan tüm geri bildirimler, adil, objektif, tarafsız, ön yargısız olarak ve gizlilik ilkelerine uygun bir şekilde değerlendirilir. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. %100 Müşteri Memnuniyeti politikası ile tüm müşterilerinin geri bildirimlerini müşteri odaklı yaklaşım ile değerlendirir, analiz eder ve her geri bildirimi fırsat bilerek kendi sistem ve hizmetlerini geliştirmeyi amaçlar.